21 feb. 2012

Förlåt bästa vän!

Förlåt för att jag inte behandlar dig bra just nu. Jag tvekar bara på att jag kan ge dig det roliga du vill ha. Visst kan jag göra ett par galna saker när vi är tillsammans (t.ex. när vi kasta sten på en viss persons fönster osv.) men jag vet att du gillar när man gör helt galna saker och jag vill bara inte att du ska ha tråkigt när du är med mig, du förtjänar mer. Förlåt för att jag är tråkig och förlåt om jag gjort något fel!

Jag älskar dig och du är min allra bästa vän! ♥ Alla mina bästa och gladaste minnen är med dig! Du betyder mest!

'Because you live and breath,
because you make me believe in my self when nobody else can help.
Because you live girl, my world has twice as many stars on the sky.
Because you live, I live.'

Jesse Mccartney - Because you live

Jag älskar dig Catharie Grund! ♥




våran låt! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar