9 feb. 2012

Sista plugg innan lovet, KLART!

Tjenare tjenare...
...jag är precis klar med det sista plugget innan lovet! Fan va skönt. Nu kan jag slappa hela lovet, underbart! Så nu är jag jätteglad!
Annars idag har jag vart i skolan, vart i stallet och pluggat :)
I skolan hände inget speciellt fast när jag och Fille skulle gå till bussen höll vi på att bryta ihop av skratt bara för att hon sa ''ta mig under armen' hahaha åh shit va vi skrattade! Någon som fattar?

/N

Tunika - Gina Tricot
Hoodie - New Yorker
Byxor - Klädkällan
lite gamla bilder..
haha Fille frös i kyrkan xD
Hon har på sig två täcken, en jacka, en tjocktröja, ett linne, ett par byxor, tre par strumpor xD
Och så lite ego pics ;) Längtar tills de blir varmare så jag kan ha mina spetstights igen <3

2 kommentarer:

  1. Faktiskt 2 par byxor , ett par jeans och ett par mjukis ^^

    //Felicia

    SvaraRadera