3 feb. 2012

Pluggat lite, fortsätter mer sen!

Hej igen :)
Nu har jag pluggat i 2 timmar ungefär, får fortsätta mer sen, ska ju även plugga imorgon och på söndag så jag hinner nog ;)
Idag hade vi den där läskiga kinesen (fast kom på att han nog är japan) igen fast i mentor och so! Han är sjukt creepy...Catha hade på sig en tröja där de stod coma på och han ba va betyder Goma? Och Catha ba de står coma och så hörde man han muttra eller måste jag kolla upp de? Och sen hade han skrivit Goma? på en lapp...random...
De va lite av de som hänt idag! :) Fick sluta tidigare på NOn så jag gick hem eftersom min buss kom 14.36 och vi slutade 13.50 :)
/N
Hade bråttom imorse så blev en slarv outfit...
Tjocktröja - New yorker
Mjukisbrallor - stadium
satt hemma och pluggade i godan ro när pappa kom in med ett paket...till mig!
Det är nämligen tv grejor till min tv på rummet så att jag har kanaler på den! :D
Dock vill han inte koppla in den förräns imon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar