25 feb. 2012

Igår och idag!

Hejhej sorry att jag inte skrev igår men Fille va här så hade liksom inte tid xd
Idag har jag och mamma vart och shoppat på klädkällan och cubus och sen åkte vi och handla mat på coop. Sen gick jag upp till stallet, mamma hängde med Camilla (en i stallet) till GBG horse show för hon hade en extra biljett, synd att inte jag kunde hänga med, men men...Sen åkte jag hem med pappa och så har vi precis ätit pizza och nu ska jag se Melodifestivalen, Danny är ju med ikväll! :D
/N
Tröja - Cubus
Leggins - Gina tricot
Strumpor - Lindex (?)
plattade håret igår, de gjorde dock att jag missade bussen så kom typ 5 min försent xD
både pappa och mamma tycker att jag ser helt dum ut med min mysoutfit som jag köpte idag xD
Danny 2 globen!
köpte gula jeansen, rosa tröjan och bhn idag (och mysoutfiten)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar