21 feb. 2012

Dansprojekt.

Hejhej alla läsare (hur många har jag?) :)
Idag drog vi igång dansprojektet i skolan, de går ut på att man delas in i grupper och sen ska man komma på en dans till en hel låt och öva in den dansen i 3 v (endast på idrotts och musik lektioner) och sedab visa upp den för lärarna som filmar dansen för att sedan kunna betygsätta! Jag tycker de är jättekul! Min grupp består av Catha, Jag, Max, Linus ("ny" kille i klassen, han har gått i grannklassen innan), Kalle, Jenni och Oskar. Och jag och Catha går ju i dans, så vi tar lite steg därifrån x) Och alla dem andra är faktiskt jätte positiva och duktiga! :)
Efter skolan åkte jag hem och sen vidare upp till stallet :) Det gick ganska snabbt i stallet idag eftersom jag bara hade Tyra för Olivia har JR, så jag är redan hemma :)
/N



Längtar till sommaren...<3

2 kommentarer: