29 feb. 2012

Sömnbrist!

Hejsan! Jag är hemma idag, sov knappt en blund under hela natten och det resulterade i huvudvärk och trötthet..Men missar inget viktigt, inget som jag inte kan ta igen ;)
Sov ut till 11 ungefär och kände mig lite piggare men fortfarande huvudvärk. Sen har jag suttit och fixat lite grejer till bloggen och planerat lite grejer. Var nyss ute på en urmysig promenad i det ljuvliga vårvädret! Underbart med vår ju, det är ju faktiskt vår månad imon! :D Nu ska jag plugga lite SO, senare ska jag och mamma åka och träna, huvudvärken överlever jag med ;)

Anledningen till att jag inte skrev igår var för att jag hänge med Fille hem efter skolan, vi va ute och gick i skogen i typ 1 ½ timme :) Sen kom mamma och hämtade mig vid halv 8 och så åkte vi snabbt upp till stallet och red och mockade åt Tyra och sen hem och plugga och äta lite :)

/N
såg att denna bilden var inramad hos Fille haha :)
Bild från Ellens halloween fest.
Från vänster (från ditt håll) Ellen, Ronja, Fille, Jag och på golvet Jenni och Isa :)
Sixten nyklippt hihi! ;) Han är mkt sötare i verkligheten!
Solen lyste rakt in på datorn så jag va tvungen för att hålla upp handen för att se någonting xD

2 kommentarer:

  1. Haha, jo du missade faktiskt ganska mycket viktiga saker idag speciellt på so:n då vi fick tillbaka alla proven och på engelskan då vi gick igenom hela mallen och allt skit till usa projektet. Men det är ju tur att du jobbar med Catha på engelskan

    //Felicia

    SvaraRadera