15 feb. 2012

Sorry sorry!

Hello guys! Förlåt att jag inte har uppdaterat förutom ett tråkigt inlägg utan bilder igår men min dator var jätteseg igår så kunde inte ladda upp några bilder...
Och igår på kvällen och även idag så fick jag inget tillfälle för ville ju umgås med mina söta vänner ;)
Men uppdaterar nu!
Igår så va vi här hemma och bara hängde, såg på tv och snackade och skojade sen tog vi bussen in till bion och såg filmen, den va ganska bra, klockrena kommentarer! Sen hem till mig igen och åt rostade mackor haha och sen satt vi och såg på tv, snacka, skoja osv osv. till typ 3 på natten då vi faktiskt gick och la oss!
Och idag så har vi ätit frukost och sen gjorde vi typ så ska de låta och lite andra lekar haha, hade jättekul! ;)
Sen blev de lite kvällridning, haha åkte upp till stallet halv 8 men de va mysigt!
/N




Tunika - Ullared
Jeanstights - cubus
Skärp - Ullared
(Gårdagens outfit)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar