22 feb. 2012

Bra dag! :)

Salut. Ca va? (franska för 'hej, hur mår du/ni?)
Idag har vart en väldigt bra dag. Fast de kanske slutar nu eftersom jag måste plugga, vi har SO läxförhör på fredag och har 6 sidor att läsa och kunna utantill (inte så många sidor men fick "läxan" idag). De kommer vara såhär med SO läxförhör varje fredag ända tills några veckor efter påsklovet, suuuck...
Nåja, de va en kul dag, varför vet jag inte riktigt...Har jobbat på bra på alla lektioner och har skrattat mycket och haft de roligt idag så jag är nöjd. Hoppas att ni också har haft en bra dag :)
Nu ska jag lägga mig på sängen och plugga i en timma (kommer antagligen bara göra de i en halvtimma xD) och sen ska jag sätta på en film, tror jag ska se Monte Carlo.
Hörs kanske sen, annars hörs vi imon!
/N
Tshirt - Turkiet
Jeanstights - Kläd källan
tittar ut på de dåliga vädret och njuter av att vara inomhus!
fullt upp alla dagar utom lördag ;)
muuuums till middag!
Plugg, plugg, plugg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar